ייעוץ בטחון

ייעוץ ביטחון לחברות, מוסדות וארגונים – אבטחת מידע ומניעת פחת

מתי לאחרונה בוצעה הערכת מצב בנוגע לגורמים המאיימים על פעילות הארגון ועל נכסיו? האם קיימת בקרה שוטפת על מערכות האבטחה הקיימות בארגון? כיצד ניתן לשפר אותן? האם הארגון עומד בדרישות הרגולטור? האם הוא ערוך להתמודדות עם הצפה, מתקפת סייבר ורעידת אדמה? האם מידע רגיש של הארגון חשוף? פוקוס ייעוץ ביטחון וחקירות מספקת שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים לתאגידים, חברות ומוסדות, ביניהם מוסדות ממשלה. פוקוס מלווה את לקוחותיה בשלבי התכנון, היישום והניהול של מערכי ביטחון ואבטחה, להגנה על נכסי הארגון מפני מגוון גדול של סיכונים.

הסיכונים המאיימים על פעילות הארגון, ולעתים עלולים אף לגרום להשבתתו, הם רבים ומורכבים. הם גם משתנים ללא הרף כאשר סיכונים חדשים צצים מעת לעת, מה שמחייב את הארגון להיערך למעשה מחדש בכל פעם. מגוון האפשרויות לפגיעה בארגון כולל מעשי זדון חיצוניים או מתוך הארגון, נזקי טבע, תקלות מערכתיות ועוד. ככל שהארגון מתפתח כך עולה מספר נקודות התורפה. בתחום של אבטחת מידע במערכות טכנולוגיות הדינאמיות גבוהה אף יותר.

פוקוס בשירות מערך הביטחון של הארגון

פוקוס מספקת למנהלי וצוותי ביטחון בארגונים פתרונות ושירותים בראייה כוללת של צרכי הביטחון בארגון:

פוקוס ערוכה לספק לכל לקוח מעטפת ייעוץ ביטחון המותאמת לצרכי הביטחון ולמשימות של כל ארגון. פוקוס מפעילה עבור לקוחותיה מומחי ביטחון עתירי ניסיון וצוותים מקצועיים הפועלים בצמוד לגורמי הביטחון של הארגון, במטרה לשכלל, לשפר ולתת מענה לכל אתגר והפתעה.

תפריט נגישות