שיתוף במדיה חברתית, פירצה הקוראת לגנב

התפרצות המדיה החברתית לחיינו, ובראשה רשת פייסבוק, בה אנחנו משתפים את חיינו חשפה אותנו לסיכונים חדשים. החוויות שאנחנו משתפים, בין השאר מטיולים וחופשות ברחבי העולם, מעניינים מאוד את הקרובים לנו, אבל מעניינים גם גורמים חורשי זדון. את הלקח המר הזה למדה בדרך הקשה ג'סיקה מישיבטה, דוגמנית בינלאומית, זוגתו הזוהרת בזכות עצמה של נהג מרוצי הפורמולה 1 ג'נסון באטון, ואחת הדמויות הפופולריות ביותר בעולם בכל מה שקשור לפעילות שיתוף במדיה חברתית.

מיס מישיבטה, שפניה מפרסמות ברחבי העולם ושיתוף חוויות יוקרתיות הוא חלק מהקריירה שלה, שיתפה ברשת תמונות מחושות ובילויים ברחבי תבל, תוך ציון מדויק של מיקומה בגלובוס ומועד הצילום. זה עלה סכום של 388,000 דולרים, שווי טבעת שנגנבה מביתה בשעה שהצטלמה לפייסבוק ולאינסטגרם אי שם. הגנבים ידעו בדיוק מתי היא לא בבית, כמה זמן יש להם לחפש את האוצר וגם לא מעט נתונים על האוצר עצמו. שיתוף במדיה חברתית שעלה ביוקר.

ההמלצה היא לא להפסיק לשתף, לא לוותר על שיתוף במדיה חברתית, גזירה שממילא רובנו לא יכולים לעמוד בה, אלא לנהוג בזהירות מירבית בכל מה שקשור למידע שאנחנו חושפים ברשת. לדוגמא, לבטל את זיהוי המיקום האוטומטי של המצלמה בטלפון החכם.

‹ פרשת אשלי מדיסון: כישלון של אבטחת מידע

‹ חקירות סייבר במרחב האפל

צור קשר

תפריט נגישות