חקירות גנאלוגיות והשבת רכוש

חקירות גנאלוגיות

חקירות גנאלוגיות (בניית עץ משפחה) בנושא נכסים ועזבונות מבוצעות בדרך כלל עבור משרדי עורכי דין המטפלים בירושות או מייצגים גורמים שונים בעלי עניין בתהליכי פישור, גישור, התנגדות ותביעה. סוגי החקירות מגוונים: איתור יורשים, בדיקת תוקף ומעמד חוקי של צוואה, חשדות למעשי נוכלות וזהות יורשים, פעולות בכספי ירושה, מהימנות מסמכים, אמינות עדים ועוד. מגוון האתגרים העומד לפני צוותי החקירה כולל זיופים, הונאות, גניבת זהות, טשטוש, אובדן והעלמת ראיות. סוג נוסף של חקירות, המבוצע גם עבור לקוחות פרטיים, הוא איתור של נכסים מסוגים שונים והוכחת בעלות או חזקה וכן בניית עצי משפחה למטרות חקירתיות שונות.

 פוקוס מספקת מענה מלא לכל צרכי החקירה – מעקב, מחקר, תשאול – ומאפשרת ללקוחותיה ולכל הצדדים המעורבים להגיע במהירות לאמת. הצוות שלנו מיומן מאוד בחקירות מסוג זה ומכיר כל ארכיון, אוסף ואתר שיש ברשותו מידע היסטורי המשמש לפתרון החקירות הסבוכות ברמת קושי זו.

Heritage Focus

השבת רכוש

כבר יותר מ-30 שנה שאנו מצליחים לאתר יורשים ברחבי העולם. המטרה העיקרית שלנו היא לסייע ליורשים לקבל את הירושה החוקית שלהם.

במקרה שמדינת מוצא הזכויות לא הצליחה למצוא יורשים, או אינה פעלה לטובת מציאתם, אנו נכנסים לתמונה. הקמתה של Heritage Focus נולדה מתוך הצורך העמוק בקרב היורשים החוקיים לתבוע בחזרה את זכויותיהם בצורה חלקה ויעילה. המשימה שלנו הינה פישוט התהליך והשבת זכויות אלו  לידי הזכאים להן.

כחברה, אנו מציעים שירות מלא לכל התהליך החל ממציאת היורשים עד לפירוק העיזבון.

לאתר החברה ומידע נוסף 

תפריט נגישות