חקירות הונאה

חקירות הונאה

לפוקוס התמחות בחשיפת הונאות ואיתור האחראיים להן.

אנו פועלים בשני מישורים מקבילים, מרחב הסייבר והמרחב הבינאישי. כאשר מחלקת הסייבר מתמחה באיתור מטרידים ברשת, טמינת מלכודות דבש ,הוצאתן לפועל והפסקה מיידית של ההטרדות. מרחב הסייבר מתעדכן באופן יום יומי וכן הבדיקות שאנו עורכים והמערכות אותן אנו מתפעלים מתעדכנות בהתאם למתודולוגיות התקיפה המשתנות ולפרצות הנחשפות ומשמשות תוקפים. במהלך השנים ביצענו מאות חקירות מורכבות והובלנו את לקוחותינו לאחראיים לביצוע ההונאות. 
במישור הבינאישי, אנו מפעילים סוכני איסוף מודיעין מהשורה הראשונה בהם יוצאי כוחות הביטחון. הסוכנים פועלים בכיסוי ובשיטות מתוחכמות על מנת להשיג מידע שאינו ניתן לאיסוף בדרכים אחרות. 

חקירות הונאה במרחב האינטרנטי

פוקוס מספקת שירותי חקירות הונאה במרחב האינטרנט הכולל התחזות, עקיצות, והונאות פורקס וקריפטו. 

המונח פורקס (Forex) מתאר פעילות פיננסית-כלכלית במטבעות זרים, השוק הפיננסי הגדול, הנזיל והמבוזר ביותר בעולם. מסחר פורקס מאפשר לבצע עסקאות השקעה פיננסיות על בסיס ההבדלים בשערי החליפין של מטבעות שונים ברחבי העולם, תחום שגם מדינות עוסקות בו וגם משקיעים פרטיים – כל אחד במודל ובפלטפורמה הרלוונטיים. לאורך השנים התחום מצא חן בעיניי נוכלים מוכשרים היצרו רשתות מפלצתיות של הונאה, מה שהוביל למקרים רבים של לקוחות/משקיעים שנפגעו מביזת השקעותיהם והצגת מצגי שווא כי איבדו את כספם כחלק מהשקעה לגיטמית. כל מטרת מפעילי אתרי הסחר השונים במרבית המקרים הינה הונאה ולא מתבצעת כלל השקעה של כספי הלקוח. משרדנו מתמחה בחקירה ואיסוף ראיות במקרים בהם בוצעה הונאה ומציע ניסיון רב ועשיר בליווי לקוחות בהקשר לפעילות פורקס, בישראל ובחו"ל.

 

תפריט נגישות